Przy konstruowaniu silników Honda BF 115/135/150 zostało opatentowanych aż 37 innowacyjnych technologii i rozwiązań. Dzięki temu są one ekologiczne, ciche, oszczędne, łatwe w użytkowaniu, a czas spędzony na wodzie daje radość. Każdy z oferowanych silników zaburtowych doskonale sprawdza się podczas pracy i rekreacji na wodzie. Ogromną zaletą silników Honda 115 KM, 135 KM i 150 KM jest ich trwałość i wytrzymałość, dzięki czemu ich wybór stanowi inwestycję na długie lata. Regularnie serwisowany silnik zaburtowy BF 115/135/150 z pewnością nas nie zawiedzie, także w trudnych warunkach atmosferycznych.
Klienci wybierają rozwiązania BF 115/135/150 ze względu na:
DYNAMICZNE PRZYSPIESZENIE:
Te silniki wyróżnia dynamiczne, płynne przyspieszenie, dzięki potężnemu momentowi obrotowemu już od najniższych obrotów.
OSZCZĘDNOŚĆ JAKIEJ NIE BYŁO:
W tej klasie są to najbardziej oszczędne silniki, poziom zużycia paliwa spada nawet do 20%. Silniki są wyposażone w liniowy czujnik Linear Air-Fuel Sensor (LAF), który gwarantuje idealne odmierzanie dawki paliwa w mieszance paliwowo-powietrznej. A system ECOmo™ reguluje ją w całym zakresie obrotów.
WYTRZYMAŁOŚĆ:
Silniki te będą służyły przez wiele lat nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Wykorzystywane są do napędu łodzi wyścigowych Honda Race Formula 4-stroke. Zanim trafią do seryjnej produkcji są dokładnie testowane, posiadają specjalną powłokę antykorozyjną, chroniącą przed ciężkimi warunkami atmosferycznymi, promieniami UV i słoną wodą.
Silnik zaburtowy 115 KM i silnik zaburtowy 150 KM: Oferta bezpośrednio od Dealera
Klientów zainteresowanych zakupem niezawodnego silnika zaburtowego zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z ofertą Dealera Honda Marine. Zapewniamy szeroki wybór silników zaburtowych dedykowanych do pracy na wodzie oraz pływania rekreacyjnego. Na nasz asortyment składa się m.in. nowej generacji silnik zaburtowy 115 KM Honda oraz silnik zaburtowy 150. Obok jednostek napędowych nowej generacji naszym Klientom zapewniamy fachowe doradztwo oraz pomoc w wyborze silnika adekwatnie do parametrów technicznych jednostki pływającej.
Model | BF 115 | BF 135 | BF 150 |
Cylindry | 4 / DOHC / rzędowy 24 zaworowy |
4 / DOHC / rzędowy 24 zaworowy |
4 / DOHC / rzędowy 24 zaworowy V-TEC |
Poj. skokowa | 2.354 cm3 | 2.354 cm3 | 2.354 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 87 x 99 | 87 x 99 | 87 x 99 |
Obr. max | 4.500 – 6.000 | 5.000 – 6.000 | 5.000 – 6.000 |
Moc max. KM | 115 | 135 | 150 |
Chłodzenie | wodne | wodne | wodne |
Zasilanie | PGM-FI | PGM-FI | PGM-FI |
Zapłon | PGM-IG | PGM-IG | PGM-IG |
Rozruch | elektryczny | elektryczny | elektryczny |
Przełożenie | 2.14 | 2.14 | 2.14 |
Moc alternatora | 55 A | 55 A | 55 A |
Ładowanie akumulatora | 40 A | 40 A | 40 A |
Standard NMEA 2000 | tak | tak | tak |
Wysokość pawęży (mm) | L – 508 / X – 635 | L – 508 / X – 635 | L – 508 / X – 635 |
Ciężar (kg) | 217 / 220 | 217 / 220 | 217 / 220 |
Podnoszenie i regulacja | Power Trim & Tilt | Power Trim & Tilt | Power Trim & Tilt |