BF 175 / 200 / 225 KM

Silniki BF 175, 200, 225 łącznie z silnikiem BF 250 powstały na podstawie konstrukcji Honda Odyssey będącego najnowszym 24-zaworowym silnikiem V6 o pojemności 3,5l. To sprawia, że silnik zaburtowy 175/200/225 KM jest chętnie wybierany zarówno przez osoby pracujące na wodzie, jak i właścicieli wymagających jednostek dedykowanych do pływania rekreacyjnego. Jednocześnie wysoka niezawodność oraz ekonomia pracy oferowanych silników zaburtowych czynią je doskonałym wyborem dla armatorów oferujących luksusowe jednostki motorowodne.

DOSKONAŁOŚĆ W KAŻDYM CALU:
Wieloletnie doświadczenie, najnowocześniejsze technologie i spełnianie wszystkich rygorystycznych norm sprawia, że silniki są niezwykle elastyczne, o wysokiej kulturze pracy, ciche w swojej klasie i ekonomiczne w eksploatacji. Zadowolą nawet najbardziej wymagających użytkowników. Tam, gdzie liczy się moc i dynamiczne uzyskiwanie maksymalnych osiągów, tam z pewnością sprawdzi się zaawansowany silnik zaburtowy 175/200/225 KM. Jego wybór to gwarancja wysokiej dynamiki jednostki, co przekłada się na prawdziwą moc ślizgu na falach – to, czego amatorzy wodnego szaleństwa pożądają najbardziej.

NOWOCZESNE TECHNOLOGIE:
BF 175/200/225 gwarantują niezawodność i długoletnie użytkowanie. Tak jak poprzednie silniki BF 115 / 135 / 150 są wykorzystywane do napędzania łodzi wyścigowych Honda Race Formula 4-stroke. Podobnie jak w przypadku pozostałych silników zaburtowych Honda Marine, do ich konstrukcji używa się innowacyjnych systemów tj. ECOmo™, BLAST™, Linear Air-Fuel Sensor (LAF). Wyposażone są także w sekwencyjny wtrysk paliwa PGM-FI™, dzięki czemu silniki te charakteryzują się niskim spalaniem, ekonomicznością, długą żywotnością, ergonomią użytkowania. Silnik BF 225 oferuje również unikalne rozwiązanie VTEC™, które zmienia czas otwarcia zaworów, a co za tym idzie zmieniają się także fazy rozrządu. Układ Lift Electronic Control zapewnia przyspieszenie w całym zakresie obrotów silnika oraz błyskawiczne uzyskanie mocy w każdej chwili. Silniki te są skonstruowane zgodnie ze standardem NMEA2000, zapewniającym sprawną łączność z innymi urządzeniami pokładowymi.

Model BF 175 BF 200 BF 225
Cylindry V 6 60° / OHC
24 zawory
V 6 60° / OHC
24 zawory
V 6 60° / OHC
24 zawory V-TEC
Poj. skokowa 3.471 cm3 3.471 cm3 3.471 cm3
Średnica x skok (mm) 89 x 83 89 x 83 89 x 93
Obr. max 5.000 – 6.000 5.000 – 6.000 5.000 – 6.000
Moc max. KM 175 200 225
Chłodzenie wodne wodne wodne
Zasilanie PGM-FI PGM-FI PGM-FI
Zapłon PGM-IG PGM-IG PGM-IG
Rozruch elektryczny elektryczny elektryczny
Przełożenie 1.86 1.86 1.86
Moc alternatora 90 A 90 A 90 A
Ładowanie akumulatora 60 A 60 A 60 A
Standard NMEA 2000 tak tak tak
Wysokość pawęży (mm) L – 508 / X – 635 L – 508 / X – 635
XX – 762
L – 508 / X – 635
XX – 762
Ciężar (kg) 264 / 269 / 274 264 / 269 / 274 264 / 269 / 274
Podnoszenie i regulacja Power Trim & Tilt Power Trim & Tilt Power Trim & Tilt

Silniki Honda Marine

Menu