Silniki BF 175, 200, 225 łącznie z silnikiem BF 250 powstały na podstawie konstrukcji Honda Odyssey będącego najnowszym 24-zaworowym silnikiem V6 o pojemności 3,5l. To sprawia, że silnik zaburtowy 175/200/225 KM jest chętnie wybierany zarówno przez osoby pracujące na wodzie, jak i właścicieli wymagających jednostek dedykowanych do pływania rekreacyjnego. Jednocześnie wysoka niezawodność oraz ekonomia pracy oferowanych silników zaburtowych czynią je doskonałym wyborem dla armatorów oferujących luksusowe jednostki motorowodne.
DOSKONAŁOŚĆ W KAŻDYM CALU:
Wieloletnie doświadczenie, najnowocześniejsze technologie i spełnianie wszystkich rygorystycznych norm sprawia, że silniki są niezwykle elastyczne, o wysokiej kulturze pracy, ciche w swojej klasie i ekonomiczne w eksploatacji. Zadowolą nawet najbardziej wymagających użytkowników. Tam, gdzie liczy się moc i dynamiczne uzyskiwanie maksymalnych osiągów, tam z pewnością sprawdzi się zaawansowany silnik zaburtowy 175/200/225 KM. Jego wybór to gwarancja wysokiej dynamiki jednostki, co przekłada się na prawdziwą moc ślizgu na falach – to, czego amatorzy wodnego szaleństwa pożądają najbardziej.
NOWOCZESNE TECHNOLOGIE:
BF 175/200/225 gwarantują niezawodność i długoletnie użytkowanie. Tak jak poprzednie silniki BF 115 / 135 / 150 są wykorzystywane do napędzania łodzi wyścigowych Honda Race Formula 4-stroke. Podobnie jak w przypadku pozostałych silników zaburtowych Honda Marine, do ich konstrukcji używa się innowacyjnych systemów tj. ECOmo™, BLAST™, Linear Air-Fuel Sensor (LAF). Wyposażone są także w sekwencyjny wtrysk paliwa PGM-FI™, dzięki czemu silniki te charakteryzują się niskim spalaniem, ekonomicznością, długą żywotnością, ergonomią użytkowania. Silnik BF 225 oferuje również unikalne rozwiązanie VTEC™, które zmienia czas otwarcia zaworów, a co za tym idzie zmieniają się także fazy rozrządu. Układ Lift Electronic Control zapewnia przyspieszenie w całym zakresie obrotów silnika oraz błyskawiczne uzyskanie mocy w każdej chwili. Silniki te są skonstruowane zgodnie ze standardem NMEA2000, zapewniającym sprawną łączność z innymi urządzeniami pokładowymi.
Silnik zaburtowy 200 KM: Sprawdź u Autoryzowanego Dealera
Klientów zainteresowanych wyposażeniem jednostki w niezawodny silnik zaburtowy zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z nasza ofertą. Jako Dealer Honda Marine oferujemy szeroki wybór silników zaburtowych dedykowanych do pracy na wodzie oraz pływania rekreacyjnego. W odpowiedzi na zróżnicowane potrzeby i oczekiwania Klientów dostarczamy, m.in. siniki zaburtowe 175/200/225 KM. W razie pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu.
Model | BF 175 | BF 200 | BF 225 |
Cylindry | V 6 60° / OHC 24 zawory |
V 6 60° / OHC 24 zawory |
V 6 60° / OHC 24 zawory V-TEC |
Poj. skokowa | 3.583 cm3 | 3.583 cm3 | 3.583 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 89 x 96 | 89 x 96 | 89 x 96 |
Obr. max | 5.000 – 6.000 | 5.000 – 6.000 | 5.000 – 6.000 |
Moc max. KM | 175 | 200 | 225 |
Chłodzenie | wodne | wodne | wodne |
Zasilanie | PGM-FI | PGM-FI | PGM-FI |
Zapłon | PGM-IG | PGM-IG | PGM-IG |
Rozruch | elektryczny | elektryczny | elektryczny |
Przełożenie | 2.00 | 2.00 | 2.00 |
Moc alternatora | 90 A | 90 A | 90 A |
Ładowanie akumulatora | 60 A | 60 A | 60 A |
Standard NMEA 2000 | tak | tak | tak |
Wysokość pawęży (mm) | L – 508 / X – 635 | L – 508 / X – 635 XX – 762 |
L – 508 / X – 635 XX – 762 |
Ciężar (kg) | 264 / 269 / 274 | 264 / 269 / 274 | 264 / 269 / 274 |
Podnoszenie i regulacja | Power Trim & Tilt | Power Trim & Tilt | Power Trim & Tilt |