Nowoczesny i designerski silnik zaburtowy Honda 2,3 DH

2,3 DH to nowoczesny silnik zaburtowy oferujący dużą moc w niewielkim rozmiarze. Jednostka napędowa jest łatwa, wręcz intuicyjna w obsłudze, a zarazem niezwykle kompaktowa i ekonomiczna w użytkowaniu. Silnik zaburtowy Honda 2,3 DH przeznaczony jest dla łódek, łodzi żaglowych i pontonów o niewielkich rozmiarach od 2-6 metrów. Dostosowany do wszystkich akwenów. Proponowany dla miłośników wędkowania, a także amatorów rekreacji na wodzie.

OSZCZĘDNOŚĆ:
Zbiornik paliwa o pojemności 1,1 litra pozwala na ponad godzinną pracę na pełnym gazie oraz ponad dwugodzinną pracę przy umiejętnym sterowaniu przepustnicą.

Silnik zaburtowy Honda 2,3 DH to łatwe użytkowanie

Lekki i intuicyjny w obsłudze, jedyny silnik wyposażony w bieg neutralny, który podczas dodawania gazu automatycznie się załącza, a wygodny uchwyt umożliwia łatwe przenoszenie silnika.

Co ważne silnik zaburtowy 2,3 DH oferuje komfortowe sterowanie jednostką, które nie wymaga od sternika żadnego wysiłku. Kurs ustala się bez zdejmowania ręki z rumpla, podobnie prędkość – wszystkie najważniejsze z perspektywy komfortu pływania funkcje dostępne są w zasięgu ręki, a ich obsługa jest dziecinnie prosta.

Klientów poszukujących niezawodnej, a zarazem kompaktowej jednostki napędowej zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z silnikiem zaburtowym 2,3 DH. Ten silnik zaburtowy to łatwa obsługa, prosty montaż, oszczędne spalanie paliwa i niezawodność przez długi czas użytkowania.

Model BF 2,3
Cylindry OHV
Poj. skokowa 57 cm3
Średnica x skok (mm) 45 x 36
Obr. max 5.000 – 6.000
Moc max. KM 2,3
Chłodzenie silnik powietrzem, kolumna wodą
Zasilanie gaźnik
Zapłon tranzystorowy
Rozruch ręczny
Pojemność zbiornika paliwa 1,1 litra
Przełożenie 2.42
Ładowanie akumulatora
Wysokość pawęży (mm) S – 416 / L – 571
Ciężar (kg) 13,6 – 14,3
Podnoszenie i regulacja ręczne

Silniki Honda Marine

Menu