To lider wśród silników zaburtowych, najszybszy 4-suwowy silnik osiągający najlepsze przyspieszenie względem obrotów. Proponowany wielbicielom sportów wodnych oraz wędkowania, zwłaszcza metodą trollingu. Silnik zaburtowy o mocy 8 KM i 10 KM to jednostka napędowa zapewniająca dużą przyjemność pływania, przy jednoczesnej wysokiej manewrowości. Silniki o mocy 8 KM i 10 KM bardzo dobrze sprawdzają się jako napęd do jednostek rekreacyjnych – małych łodzi motorowodnych i pontonów zgrzewanych typu RIB – oraz łodzi wędkarskich dla hobbystów. Każdy silnik zaburtowy Honda 10 KM i 8 KM to gwarancja niezawodności i wysokiego komfortu użytkowania.
To, co decyduje o dużej popularności silników zaburtowych marki Honda to:
KOMFORTOWE STEROWANIE:
Duża i wygodna dźwignia z przodu silnika gwarantuje łatwą zmianę biegów, prosty w obsłudze oporownik rączki gazu i kolumny zapewnia bezpieczne i komfortowe sterowanie łodzią.
NIEZAWODNOŚĆ:
Silniki BF 8/10 są wyposażone w wiele układów zabezpieczających i alarmowych m.in. czujnik temperatury, ciśnienia oleju, ogranicznik prędkości maksymalnej, cyfrowy zapłon, kolektor dolotowy powietrza, a w wersjach ze zdalnym sterowaniem w alarm dźwiękowy. Cyfrowy i wodoodporny układ zapłonu gwarantuje efektywne spalanie paliwa do ostatniej kropli.
Silnik zaburtowy Honda bezpośrednio od Autoryzowanego Dealera
Jako Dealer Honda Marine oferujemy naszym Klientom szeroki wybór silników zaburtowych marki Honda. Na szczególną uwagę wielbicieli sportów wodnych zasługują silniki o mocy 8 KM i 10 KM. Jednocześnie zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą na jednostki napędowe o mocy powyżej 10 KM.
Jesteśmy doświadczonym i wykwalifikowanym Zespołem. Zapewniamy fachowe doradztwo w zakresie doboru silników zaburtowych. Silniki dobieramy adekwatnie do parametrów technicznych jednostek, co pozwala uzyskać wysoki komfort użytkowania. Silnik zaburtowy 10 KM bardzo dobrze sprawdza się w zastosowaniach hobbystycznych oraz do wykonywania lekkich prac na wodzie.
Model | BF 8 | BF 10 |
Cylindry | 2 cyl. OHC | 2 cyl. OHC |
Poj. skokowa | 222 cm3 | 222 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 58 x 42 | 58 x 42 |
Obr. max | 4.500 – 5.500 | 5.000 – 6.000 |
Moc max. KM | 8 | 10 |
Chłodzenie | wodne | wodne |
Zasilanie | gaźnik z pompą przyspieszającą | gaźnik z pompą przyspieszającą |
Zapłon | PGM-IG | PGM-IG |
Rozruch | elektryczny i ręczny lub ręczny | elektryczny i ręczny lub ręczny |
Pojemność zbiornika paliwa | 12 litrów | 12 litrów |
Przełożenie | 2.33 | 2.33 |
Ładowanie akumulatora | 6 A – z rozrusznikiem ręcznym | 12 A – modele z rozruchem elektrycznym |
Wysokość pawęży (mm) | S – 433 / L – 563 | S – 433 / L – 563 |
Ciężar (kg) | 42 – 48,5 | 42 – 48,5 |
Podnoszenie i regulacja | ręczne | ręczne |