Silnik zaburtowy 80/100 KM – mistrzowska kombinacja kompaktowego rozmiaru i nowoczesnych technologii

ponton z silnikiem 100 KM

Są to silniki zaawansowane technicznie o średniej klasie mocy i lekkiej, kompaktowej konstrukcji. Najlepsze osiągi maksymalne, przyspieszenie oraz bardzo niskie zużycie paliwa oparte są o najnowocześniejsze technologie i patenty marki Honda. To czyni je doskonałym wyborem dla osób poszukujących sprawdzonych i niezawodnych rozwiązań, które zapewnią komfort obsługi, niskie spalanie paliwa oraz bezawaryjną pracę niezależnie od warunków eksploatacji.

UNIKALNE TECHNOLOGIE:
BLAST™ – rewolucyjna technologia wykorzystywana w silnikach Honda umożliwia optymalne dobranie mieszanki paliwowo-powietrznej do obciążeń silnika, co znacznie wpływa na obniżenie spalania paliwa. Daje to możliwość zwiększenia mocy i momentu obrotowego w zakresie niskich obrotów, czyli wtedy kiedy łódź wchodzi w ślizg.

ECOmo™ również ma wpływ na obniżenie zużycia paliwa, co za tym idzie obniża także emisję spalin.

Dodatkowo silniki BF 100 są wyposażone w system VTEC™, który zapewnia przyspieszenie, a także natychmiastowe uzyskanie mocy w pełnym zakresie obrotów silnika.

STEROWANIE W TROLLINGU:
Silniki są wyposażone w regulator sterowania, co jest dużym ułatwieniem w trakcie pływania w trollingu. Umożliwia dokładne, skokowe ustawienie niskiej prędkości do 50 obr./min. i manewrowanie w ciasnych portach.

ŁĄCZNOŚĆ NA POKŁADZIE:
Silniki BF 80/100 są zgodne ze standardami NMEA, co daje możliwość podłączenia echosondy, GPS-a, nawigacji i bycie w kontakcie z innymi urządzeniami pokładowymi. Można też kontrolować pracę silnika.

Doskonała alternatywa dla silnika zaburtowego 70/90 KM

Silnik zaburtowy 70/90 KM to rozwiązanie powszechnie polecane wędkarzom oraz miłośnikom wodnej rekreacji. Doskonałą alternatywą dla silnika zaburtowego 70 KM i 90 KM jest silnik zaburtowy Honda 80 KM i 100 KM. Oferowana alternatywa bardzo dobrze sprawdza się zarówno w przypadku jednostek prywatnych, jak i jachtów oraz motorówek oferowanych w czarterze. Dobierając silnik do jednostki użytkowanej komercyjnie polecamy kierować się zasadą:

  • silnik zaburtowy 70 KM może być zastąpiony silnikiem Honda o mocy 80KM,
  • silnik zaburtowy 90 KM może być zastąpiony silnikiem Honda o mocy 100KM,

Taki dobór zapewni komfort pływania, a jednocześnie bezpieczeństwo osób użytkujących czarterowane jednostki.

Zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z naszą ofertą na silniki zaburtowe Honda, a w razie pytań lub wątpliwości do kontaktu z Działem Sprzedaży. Nasi Specjaliści odpowiedzą na wszystkie pytania i pomogą w wyborze jednostki napędowej o optymalnej mocy.

Model BF 80 BF 100
Cylindry 4 / OHC / rzędowy
16 zaworów
4 / OHC / rzędowy
16 zaworów V-TEC
Poj. skokowa 1.496 cm3 1.496 cm3
Średnica x skok (mm) 73 x 89,5 73 x 89,5
Obr. max 5.000 – 6.000 5.500 – 6.300
Moc max. KM 80 100
Chłodzenie wodne wodne
Zasilanie PGM-FI PGM-FI
Zapłon PGM-IG PGM-IG
Rozruch elektryczny elektryczny
Pojemność zbiornika paliwa
Przełożenie 2.33 2.33
Moc alternatora 44 A 44 A
Ładowanie akumulatora 35 A 35 A
Standard NMEA 2000 tak tak
Wysokość pawęży (mm) L – 537 / X – 664 L – 537 / X – 664
Ciężar (kg) 165 / 171 166 / 172
Podnoszenie i regulacja Power Trim & Tilt Power Trim & Tilt

Silniki Honda Marine

Menu