Są to silniki zaawansowane technicznie o średniej klasie mocy i lekkiej, kompaktowej konstrukcji. Najlepsze osiągi maksymalne, przyspieszenie oraz bardzo niskie zużycie paliwa oparte są o najnowocześniejsze technologie i patenty marki Honda. To czyni je doskonałym wyborem dla osób poszukujących sprawdzonych i niezawodnych rozwiązań, które zapewnią komfort obsługi, niskie spalanie paliwa oraz bezawaryjną pracę niezależnie od warunków eksploatacji.
UNIKALNE TECHNOLOGIE:
BLAST™ – rewolucyjna technologia wykorzystywana w silnikach Honda umożliwia optymalne dobranie mieszanki paliwowo-powietrznej do obciążeń silnika, co znacznie wpływa na obniżenie spalania paliwa. Daje to możliwość zwiększenia mocy i momentu obrotowego w zakresie niskich obrotów, czyli wtedy kiedy łódź wchodzi w ślizg.
ECOmo™ również ma wpływ na obniżenie zużycia paliwa, co za tym idzie obniża także emisję spalin.
Dodatkowo silniki BF 100 są wyposażone w system VTEC™, który zapewnia przyspieszenie, a także natychmiastowe uzyskanie mocy w pełnym zakresie obrotów silnika.
STEROWANIE W TROLLINGU:
Silniki są wyposażone w regulator sterowania, co jest dużym ułatwieniem w trakcie pływania w trollingu. Umożliwia dokładne, skokowe ustawienie niskiej prędkości do 50 obr./min. i manewrowanie w ciasnych portach.
ŁĄCZNOŚĆ NA POKŁADZIE:
Silniki BF 80/100 są zgodne ze standardami NMEA, co daje możliwość podłączenia echosondy, GPS-a, nawigacji i bycie w kontakcie z innymi urządzeniami pokładowymi. Można też kontrolować pracę silnika.
Doskonała alternatywa dla silnika zaburtowego 70/90 KM
Silnik zaburtowy 70/90 KM to rozwiązanie powszechnie polecane wędkarzom oraz miłośnikom wodnej rekreacji. Doskonałą alternatywą dla silnika zaburtowego 70 KM i 90 KM jest silnik zaburtowy Honda 80 KM i 100 KM. Silnik zaburtowy 80 KM i 100 KM bardzo dobrze sprawdza się zarówno w przypadku jednostek prywatnych, jak i jachtów oraz motorówek oferowanych w czarterze. Dobierając silnik do jednostki użytkowanej komercyjnie polecamy kierować się zasadą:
- silnik zaburtowy 70 KM może być zastąpiony silnikiem Honda o mocy 80KM,
- silnik zaburtowy 90 KM może być zastąpiony silnikiem Honda o mocy 100KM,
Taki dobór zapewni komfort pływania, a jednocześnie bezpieczeństwo osób użytkujących czarterowane jednostki.
Zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z naszą ofertą na silniki zaburtowe Honda, a w razie pytań lub wątpliwości do kontaktu z Działem Sprzedaży. Nasi Specjaliści odpowiedzą na wszystkie pytania i pomogą w wyborze jednostki napędowej o optymalnej mocy. W stałym asortymencie posiadamy silniki zaburtowe 70/80/90 i 100 KM. Silnik zaburtowy 100 KM doskonale sprawdza się w przypadku realizacji zadań na wodzie, podczas gdy silnik zaburtowy 80 KM jest niezastąpiony jako napęd do łodzi komercyjnych.
Model | BF 80 | BF 100 |
Cylindry | 4 / OHC / rzędowy 16 zaworów |
4 / OHC / rzędowy 16 zaworów V-TEC |
Poj. skokowa | 1.496 cm3 | 1.496 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 73 x 89,5 | 73 x 89,5 |
Obr. max | 5.000 – 6.000 | 5.500 – 6.300 |
Moc max. KM | 80 | 100 |
Chłodzenie | wodne | wodne |
Zasilanie | PGM-FI | PGM-FI |
Zapłon | PGM-IG | PGM-IG |
Rozruch | elektryczny | elektryczny |
Pojemność zbiornika paliwa | – | – |
Przełożenie | 2.33 | 2.33 |
Moc alternatora | 44 A | 44 A |
Ładowanie akumulatora | 35 A | 35 A |
Standard NMEA 2000 | tak | tak |
Wysokość pawęży (mm) | L – 537 / X – 664 | L – 537 / X – 664 |
Ciężar (kg) | 165 / 171 | 166 / 172 |
Podnoszenie i regulacja | Power Trim & Tilt | Power Trim & Tilt |