Przy konstruowaniu silników Honda BF 115/135/150 zostało opatentowanych aż 37 innowacyjnych technologii i rozwiązań. Dzięki temu są one ekologiczne, ciche, oszczędne, łatwe w użytkowaniu, a czas spędzony na wodzie daje radość. Każdy z oferowanych silników zaburtowych doskonale sprawdza się podczas pracy i rekreacji na wodzie. Ogromną zaletą silników Honda 115 KM, 135 KM i 150 KM jest ich trwałość i wytrzymałość, dzięki czemu ich wybór stanowi inwestycję na długie lata. Regularnie serwisowany silnik zaburtowy BF 115/135/150 z pewnością nas nie zawiedzie, także w trudnych warunkach atmosferycznych.
Klienci wybierają rozwiązania BF 115/135/150 ze względu na:
DYNAMICZNE PRZYSPIESZENIE:
Te silniki wyróżnia dynamiczne, płynne przyspieszenie, dzięki potężnemu momentowi obrotowemu już od najniższych obrotów.
OSZCZĘDNOŚĆ JAKIEJ NIE BYŁO:
W tej klasie są to najbardziej oszczędne silniki, poziom zużycia paliwa spada nawet do 20%. Silniki są wyposażone w liniowy czujnik Linear Air-Fuel Sensor (LAF), który gwarantuje idealne odmierzanie dawki paliwa w mieszance paliwowo-powietrznej. A system ECOmo™ reguluje ją w całym zakresie obrotów.
WYTRZYMAŁOŚĆ:
Silniki te będą służyły przez wiele lat nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Wykorzystywane są do napędu łodzi wyścigowych Honda Race Formula 4-stroke. Zanim trafią do seryjnej produkcji są dokładnie testowane, posiadają specjalną powłokę antykorozyjną, chroniącą przed ciężkimi warunkami atmosferycznymi, promieniami UV i słoną wodą.
Klientów zainteresowanych zakupem niezawodnego silnika zaburtowego zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z ofertą Dealera Honda Marine. Zapewniamy szeroki wybór silników zaburtowych dedykowanych do pracy na wodzie oraz pływania rekreacyjnego. Obok jednostek napędowych nowej generacji naszym Klientom zapewniamy fachowe doradztwo oraz pomoc w wyborze silnika adekwatnie do parametrów technicznych jednostki pływającej.
Model | BF 115 | BF 135 | BF 150 |
Cylindry | 4 / DOHC / rzędowy 24 zaworowy |
4 / DOHC / rzędowy 24 zaworowy |
4 / DOHC / rzędowy 24 zaworowy V-TEC |
Poj. skokowa | 2.354 cm3 | 2.354 cm3 | 2.354 cm3 |
Średnica x skok (mm) | 87 x 99 | 87 x 99 | 87 x 99 |
Obr. max | 4.500 – 6.000 | 5.000 – 6.000 | 5.000 – 6.000 |
Moc max. KM | 115 | 135 | 150 |
Chłodzenie | wodne | wodne | wodne |
Zasilanie | PGM-FI | PGM-FI | PGM-FI |
Zapłon | PGM-IG | PGM-IG | PGM-IG |
Rozruch | elektryczny | elektryczny | elektryczny |
Przełożenie | 2.14 | 2.14 | 2.14 |
Moc alternatora | 55 A | 55 A | 55 A |
Ładowanie akumulatora | 40 A | 40 A | 40 A |
Standard NMEA 2000 | tak | tak | tak |
Wysokość pawęży (mm) | L – 508 / X – 635 | L – 508 / X – 635 | L – 508 / X – 635 |
Ciężar (kg) | 217 / 220 | 217 / 220 | 217 / 220 |
Podnoszenie i regulacja | Power Trim & Tilt | Power Trim & Tilt | Power Trim & Tilt |