Silnik zaburtowy dla profesjonalistów i hobbystów: Honda BF 115/135/150

łódź z silnikiem 115 KM

Przy konstruowaniu silników Honda BF 115/135/150 zostało opatentowanych aż 37 innowacyjnych technologii i rozwiązań. Dzięki temu są one ekologiczne, ciche, oszczędne, łatwe w użytkowaniu, a czas spędzony na wodzie daje radość. Każdy z oferowanych silników zaburtowych doskonale sprawdza się podczas pracy i rekreacji na wodzie. Ogromną zaletą silników Honda 115 KM, 135 KM i 150 KM jest ich trwałość i wytrzymałość, dzięki czemu ich wybór stanowi inwestycję na długie lata. Regularnie serwisowany silnik zaburtowy BF 115/135/150 z pewnością nas nie zawiedzie, także w trudnych warunkach atmosferycznych.

Klienci wybierają rozwiązania BF 115/135/150 ze względu na:

DYNAMICZNE PRZYSPIESZENIE:
Te silniki wyróżnia dynamiczne, płynne przyspieszenie, dzięki potężnemu momentowi obrotowemu już od najniższych obrotów.

OSZCZĘDNOŚĆ JAKIEJ NIE BYŁO:
W tej klasie są to najbardziej oszczędne silniki, poziom zużycia paliwa spada nawet do 20%. Silniki są wyposażone w liniowy czujnik Linear Air-Fuel Sensor (LAF), który gwarantuje idealne odmierzanie dawki paliwa w mieszance paliwowo-powietrznej. A system ECOmo™ reguluje ją w całym zakresie obrotów.

WYTRZYMAŁOŚĆ:
Silniki te będą służyły przez wiele lat nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Wykorzystywane są do napędu łodzi wyścigowych Honda Race Formula 4-stroke. Zanim trafią do seryjnej produkcji są dokładnie testowane, posiadają specjalną powłokę antykorozyjną, chroniącą przed ciężkimi warunkami atmosferycznymi, promieniami UV i słoną wodą.

Klientów zainteresowanych zakupem niezawodnego silnika zaburtowego zachęcamy do szczegółowego zapoznania się z ofertą Dealera Honda Marine. Zapewniamy szeroki wybór silników zaburtowych dedykowanych do pracy na wodzie oraz pływania rekreacyjnego. Obok jednostek napędowych nowej generacji naszym Klientom zapewniamy fachowe doradztwo oraz pomoc w wyborze silnika adekwatnie do parametrów technicznych jednostki pływającej.

Model BF 115 BF 135 BF 150
Cylindry 4 / DOHC / rzędowy
24 zaworowy
4 / DOHC / rzędowy
24 zaworowy
4 / DOHC / rzędowy
24 zaworowy V-TEC
Poj. skokowa 2.354 cm3 2.354 cm3 2.354 cm3
Średnica x skok (mm) 87 x 99 87 x 99 87 x 99
Obr. max 4.500 – 6.000 5.000 – 6.000 5.000 – 6.000
Moc max. KM 115 135 150
Chłodzenie wodne wodne wodne
Zasilanie PGM-FI PGM-FI PGM-FI
Zapłon PGM-IG PGM-IG PGM-IG
Rozruch elektryczny elektryczny elektryczny
Przełożenie 2.14 2.14 2.14
Moc alternatora 55 A 55 A 55 A
Ładowanie akumulatora 40 A 40 A 40 A
Standard NMEA 2000 tak tak tak
Wysokość pawęży (mm) L – 508 / X – 635 L – 508 / X – 635 L – 508 / X – 635
Ciężar (kg) 217 / 220 217 / 220 217 / 220
Podnoszenie i regulacja Power Trim & Tilt Power Trim & Tilt Power Trim & Tilt

Silniki Honda Marine

Menu